משקפיים הם מזה זמן מצרך בסיסי אשר מצד אחד מהווה מצרך אופנתי ומצד שני זהו מוצר בו אנשים תלויים לקיום חיי יומיום תקינים. משקפי הראיה של האדם מבטאים את סגנונו ונותנים מקום נוסף להעדפותיו בתחום העיצוב וההלבשה. רשתות המשקפיים הגדולות שולטות בשוק ונוצר מצב של מעין מונופול על תחום האופטיקה כמו שקורה ברוב התחומים במדינת ישראל. במקביל למגמה זו של עליות המחירים בכל מוצרי הבסיס ויוקר המחיה, תופעות הקניות באינטרנט הולכת וצוברת תאוצה בישראל. הלקוח הישראלי, אשר נחשב ל"חשדן" בכל הקשור לקניות באינטרנט, מסיר לאט לאט את מחיצות הפחד מפני הרכישה ברשת. נתונים סטטיסטים מראים כי השוק הישראלי, שנמצא בתחתית הרשימה של המדינות אשר תושביהם מבצעים קניות באופן מקוון, נמצא במגמת עלייה ובכיוון כללי של השוואת הפער לאורך זמן. הקנייה האינטרנטית טומנת בחובה איכות זהה ואף ברמה גבוהה יותר ומנגד פער מחירים משמעותי מאוד. האיכות הגבוהה מתקבלת עקב כך שהמוצרים אשר נקנים באינטרנט מגיעים בדרך כלל ישירות מהמפעל שמייצר את הפריט, אין זמן בו המוצר ממתין בחנות וצובר נזקי בלייה, אין אנשים שמתעסקים בו לפני האדם שרכש אותו,. בנוסף, המדיום האינטרנטי מאפשר לעסק המקוון להציג את כל שירותיו ומוצריו- ללא הגבלת מקום כמו שקיימת בחנות רגילה. המחיר הזול מתקבל עקב כך שלחנויות מקוונות אין כמעט הוצאות. חנות מקוונת לא משלמת שכירות, לא משלמת משכורות למאות עובדים ולא מתחזקת מלאי בחנות. חנות מקוונת היא בעצם מתווך ישיר בין היצרן לצרכן, ללא תחנות ביניים ועצירות מיותרות. מדברים אלו ניתן להבין שהקנייה באינטרנט מהווה פתרון שהולך וצובר תאוצה לרמת המחירים הגבוהה הקיימת בארץ.
על גל זה פועלות חברות אופטיקה שונות ומפעילות אפשרות של רכישת משקפי ראיה באינטרנט. החברות מפעילות אתרים שונים אשר מכילים את כל המלאי של מסגרות הראיה של אותה החברה, הלקוח בוחר מסגרת ראיה לפי טעמו (בד"כ ממגוון רחב ביותר המגיע לאלפי מסגרות שונות), ממלא את מרשם המשקפיים שלו (תוצאות בדיקת הראיה שלו), ממלא את הכתובת למשלוח ומבצע את הרכישה. המשקפיים מגיעים באריזה מוגנת לתיבת הדואר של הלקוח. מאחר שהתיווך הוא כל כך קטן המחירים נמוכים בהתאם. משקפי ראייה שעולים בחנות רגילה 1100 ש"ח יעלו באתר אינטרנט איכותי 300 ש"ח, זהו פער המחירים. לא יאמן.
האיכות, מן הצד השני, היא אותה האיכות אם לא טובה יותר. המשקפיים מיוצרים ע"פ דרישותיו הספציפיות של הלקוח בהתאמה מלאה. הלקוח לא קונה מוצר אלא מזמין הכנת מוצר. מומחי אופטיקה במפעלים מוודאים את יישור מסגרת הראיה ואת דיוק העדשות כמה וכמה פעמים לפני האריזה המוגנת והמשלוח. יצרני המשקפיים הנמכרים באינטרנט הם אותם היצרנים של המשקפיים שנמכרים בחנויות וברשתות, ההבדל הוא בתחנות המעבר הרבות שעוברות המשקפיים שנקנות בחנות עד לעיני הלקוח.
לסיכום, קניית משקפי ראייה באינטרנט היא תהליך שצובר תאוצה בישראל, הלקוח הישראלי נעשה פתוח יותר ומוכן להכיל שינויים שמביאים לטובתו, הן באיכות והן במחיר. בהצלחה.
משקפי ניו יורק- משקפיים זולים באינטרנט. מסגרות ועדשות ראיה לבחירתך מתוך מבחר של למעלה מ2000 משקפי ראיה! התאמה מלאה למרשם המשקפיים שלך ובאיכות הגבוהה ביותר.